Tenia fam i em donàreu menjar

 GODLY PLAY

Avui ens hem trobat primer amb els altres dos grups (el de na Tònia i el de na Núria) per representar amb figures l'evangeli de Mt 31. Com que érem molts, cada fillet tenia un ticket d'entrada amb un nombre per trobar el seu lloc. 


 



- DEIXEBLE: Arribarà un dia que tots els pobles s'estimaran com a germans? Com s'acabarà aquest món?

- JESÚS: Déu Pare des de sempre té preparat un món nou on no hi haurà pobres, marginats ni malalts. Aquest món es diu REGNE DE DÉU. 

- DEIXEBLE: Però com hi arribarem?


Tots els pobles  es reuniran davant seu, i ell destriarà la gent els uns dels altres, com un pastor destria les ovelles i les cabres,  i posarà les ovelles a la seva dreta i les cabres a la seva esquerra.  Aleshores el rei dirà als de la seva dreta: 

—Veniu, rebeu en herència el Regne que ell us tenia preparat des de la creació del món.

 
Perquè tenia fam, i em donàreu menjar;

 tenia set, i em donàreu beure;

era foraster, i em vau acollir;

anava despullat, i em vau vestir;

estava malalt, i em vau visitar;

era a la presó, i vinguéreu a veure’m.

Després  els fiets van explicar com ho havien viscut i què havien pensat. Van parlar tan bé que semblaven catequistes. 




Quan hem acabat cadascú ha escrit les paraules que volia recordar a una columna. I a l'altre el seu significat amagat.


Dins aquest enllaç hi trobareu el guió del godly play








Comentaris